mandag 31. oktober 2011

Innatt i badet...

Etter ei liten "sjau" i kjøkenet i går,
 havna benken innatt i badet..
Benken er home made by
 husbonden!
Vil helst ta bilder i dagslys..
Ikkje lett, då dagane har
 vore mindre lyse..
Og etter at klokka no er stilt tilbake, 
er det i allefall ikkje lyst når arbeidsdagen er omme..
♥♥♥ 
Men, hausten er dog ei fin tid..
Mykje koseleg og kjekt i vente!
 Håpar på å bli teken av "maleånda"..
Og kansje i tillegg vere kreativ også..
Har i allefall mose og konglar i frysaren!
(Må ta knekken på småkrypa;)
Tusen takk for alle fine ord!
Dokke er gode.
♥♥♥
Ynskjer alle ein fin tysdag!
♥♥♥

12 kommentarer:

  1. Så fint bad du har! :)
    Koselig med benk på badet :)
    Fortsatt god kveld! Hilsen Grete

    SvarSlett
  2. Nydeleg bad♥ Og det gjer seg jo med ein benk på badet :)

    Ha ei god natt :)

    Klem♥

    SvarSlett
  3. Hei:)
    Flotte bilder fra et koslig bad;)
    Her er det oppussing av badet, og kaos når alt på badet må stå litt overalt...
    Gleder meg til det er ferdig:)
    God tirsdag:)

    SvarSlett
  4. Veldig fin blogg du har.. Nydelige farger på badet :) Elsker beige. Likte putene godt. Klem

    SvarSlett
  5. Flink mannen i huset også. Kunne tenkt meg benken. God til mange ting vil eg tru.

    Koseleg bad, fekk litt tips no eg som held på å pusse opp eit lite WC.
    Skulle hatt litt av kreativiteten din ♥

    Ser for meg krypa i frysaren....

    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  6. Den flotte benken passer jo veldig godt inn på badet! Lekkert med håndklestige også.. Ble jo minnet om lysekronen som skulle vært hengt opp på mitt bad når jeg så din ;) Kanskje på tide det nå..
    Nyt dagen Astrid!
    klem fra Laila

    SvarSlett
  7. Så koselig du har det på badet ditt,
    og den krakken er jo midt i blinken.
    Kjekt med en slik "Handy-man", det har jeg også. ;)

    Ha en fortsatt fin dag, Astrid!!!

    Klem

    SvarSlett
  8. Nydelig ♥
    Du er så utrulig flink å ordne det koselig rundt deg!! Ialle rom!!
    Klem Tove

    SvarSlett
  9. Hei, eg håpe lisjeguten he friskna til att idag :)Og at det vart aniskringler til flokken din :)
    Eg har hatt ein flott dag med ein tur til Ørsta, først ein bruktbutikk som hadde mange flotte ting, deretter Landhandelen som eg ikkje har vore innom før....
    Heldt på å bli forsein til avtalt mdiddagsbesøk..

    Eg set umåteleg pris på kommentarane dine, det er du som er god !!

    Ha ein fin kveld. Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett