tirsdag 28. desember 2010

Gode dagar ♥


Vi har no komt til
 4.juledag..
(Tida går fort når man har det gøy!)

Her i heimen har vi nytt
 gode og rolege
juledagar.


Med konfekt til frukostkaffien har vi starta dagen godt!


Vi har vore i middags/juleselskap kvar ettermiddag.
 Fridagar med tid til
lesing og brettspel
er luxus!


Eg har drista meg til å lese denne sterke boka Ida`s dans.
Og tårene har fått fritt løp..


Vårt "sjarmerande" juletre har fortsatt nålene på..
Var spent på kor lenge det varte før det ville drysse,då vi tok det frå mange minus og rett inn i ei varm stove.







I går var vi på Øya i selskap.
Så koseleg,god mat,varme og glede.

Mi kjære oldemor Astrid,
er mi gode venninde Ann`s
kjære mormor.

heldige er vi to som har har hatt denne flotte dama i liva våre.
Og heldige er vi som har kvarandre og familiane våre.


Bilda syner varmen denne heimen gir.




Det nærmar seg nyttår.
Og vi får besøk av vår familie frå øya.
Detta blir gøy!





ØNSKAR ALLE GODE ROMJULSDAGAR.

29 kommentarer:

  1. Hei!
    Her også nyter vi late dager... så herlig tid!
    Kan liksom slappe av litt før man tar fatt på et nytt år :)

    Kos deg videre i ditt nydlige hjem :)

    Klem Anette ♥

    SvarSlett
  2. Så herlig å høre at du har kost deg med dine kjære og nære♥ Ja julen er en herlig og vakker tid!! ;)) Bare å ta til seg å nyte!!♥
    Litt synd egentlig at dagene går så altfor fort... Først har man nedtelling til den stooore høytiden og brått så er den slutt hi hi ,))
    Vi skriver snart 2011 og tramper inn i ett nytt spennende år, lurer på hva det har å by på♥
    NYDELIGE bilder fra ett vakkert hjem ;)) Sitter og nyter her jeg♥
    Fortsett å kose deg med dine kjære og ta livet med ro♥
    Vi nyter av rolige dager også, ikke noe stress♥
    De beste ønsker for romjulensjul & det nye året 2011♥
    Varme klemmer fra meg,
    Anki

    SvarSlett
  3. Det høres ut til at dere storkoser dere i julen. Det er jo nettopp dette julen er til, kos sammen med familien. Gjøre litt andre ting enn det man gjør resten av året, en tid å se fram til og riktig bare nyte.
    Ønsker dere fortsatt noen herlige juledager...
    Og man MÅ jo kose seg i ditt vakre julehjem da...:-)

    SvarSlett
  4. Fredelege juledagar er gode dagar! Fortsatt god jul til deg og dine.

    SvarSlett
  5. Høres ut som dere koser dere og nyter romjulen!!
    Nydelige bilder både fra ditt hjem og din venninnes hjem :o)
    Og det å spille brettspill sammen er så koselig!!!
    Nå skal jeg lese omtale på denne boken....må ha noe nytt godt lesestoff! Går da inn på bokelskere.no....og leser litt anmeldelser :o)
    Ha en fortsatt fin romjul Astrid
    Klem!!

    SvarSlett
  6. Så herlige bilder du viser, med masse julestemning. Ja den tiden den går så fort, i dag er min siste arbeidsdag før jeg skal ha ferie til 3. nyttårsdag. Det skal bli herlig og jeg gleder meg sååå. Vet også at det venter en pakke i posten når jeg kommer hjem i dag;-) Bonus!!

    Du og dine må ha en fortsatt kos romjul.

    Klemmer fra Agnes

    SvarSlett
  7. Høres ut som dere har det utrolig kjekt :) For en vakker liten engel på det første bildet!
    Fortsatt god romjul!

    SvarSlett
  8. Flotte bilde Astrid =) Dinna boka har eg me lest og det er en gripande bok og eg felte mange tårer når eg las den. Ønsker dere fortsat en god romjul klem fra Monica

    SvarSlett
  9. Hei på deg Astrid:)

    Høres og ser ut som dere koser dere i jula♥
    Og det må dere fortsatte med ;)

    Og den boka er ei sterkhistorie, tårene rant på første side her med meg...

    Ønsker deg fog dine ei fortsatt fin romjulstid♥♥

    SvarSlett
  10. hei.
    å så nydelige dager dere har, helt perfekte,
    koselige bilder du viser oss, å et nydelig tre,
    ønsker dere en fortsatt fin romjul.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  11. Hei Astrid :)
    Så nydelige bilder du viser! Du har det bare så fint hjemme!!! Ser ut som et skikkelig koselig hjem :)
    Ønsker deg og dine en flott nyttårsaften og et riktig godt nytt år!
    Håper vi blogges i 2011 også :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  12. Hørtes ut som en herlig jul,her blir det også bare deilige late dager med mye spising:)Kos dere videre:)Klem Linda:)

    SvarSlett
  13. Heisann.
    Så koselig innlegg. Mange flotte bilder du deler.
    Høres ut som dere har det supert. Her har samboeren begynt igjen i jobb. Så ikke så mye tid til å slappe av.hehe.
    Heldig dere som er i så mange middagsselskap. Vi skulle egentlig det vi også, men hjemme hos min mor ligger alle med oppkast. Så vi får ta det igjen.
    Ønsker deg og dine gode romjulsdager.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  14. Nyter late dager jeg også:) Er så utrolig godt å bare kunne nyte dagene og bare gjøre koselige ting. I morgen får jeg ta meg selv litt i nakkeskinnet og gjøre litt fornuftig, før jeg igjen bare skal kose meg videre^^,)

    Masse herlige bilder Astrid, ikke rart du koser deg. Umulig å ikke kose seg når man har det så koselig rundt seg som du har det.

    Ha en fortsatt deilig romjul vennen!
    Klem, Anita:O)

    SvarSlett
  15. Høres ut som dere har herlige dager... og bildene viser en lun og god stemning i huset..

    jobb i dag og morgen her ..men det går helt fint..

    kos dere videre..

    klemmer =))

    SvarSlett
  16. mmm... hørest ut som en perfekt romjul :) Herlige bilder som alltid her hos deg, min venn!
    Du har så masse lekkert i ditt vakre hjem!

    Du er så flink til å sette sammen!!! I LOVE IT!!

    Romjulsklemmer til deg, vennen min!

    SvarSlett
  17. Så koselige stemningsbilder:) her nytes også dagene sammen med familie og konfekt til frokostkaffen;) fortsatt goood romjul kjære Astrid:)
    Klemmer fra Jeanette

    SvarSlett
  18. Flotte bilder av herlig stemning ♥
    Og det høres ut som dere har kost dere og fått maks ut av fridagene, det er så deilig og ha god tid med familien;) Det er det aller beste ved julehøytiden syns jeg... Glade store og glade små ♥ Vi er heldige...

    Boken Ida`s dans har jeg også lest - og den var stærk! Men samtidig veldig fin... ♥

    Håper dere får like herlige romjulsdager som frem til nå i fortsettelsen;) Her er det ingen som hverken skal på jobb eller skole før til neste år, hihi...

    Klem Line

    SvarSlett
  19. Er bare ett ord som beskriver romjula, og det er KOS:):) Og det er bare ett ord som beskriver bildene dine, og det er VAKKERT:):)

    Kos dere videre i romjula vennen, og ha en feiende flott nyttårsaften:):)

    Klemmer

    SvarSlett
  20. Tiden når vi koser oss går ekstra fort ja,men samtidig er det innholdsrike dager...Synes treet deres var såååå sjarmerende,passet godt inn i stua deres...Vi henter og tre rett oppi lia her vi bor,det er ikke perfekt,men veldig sjarmerende:)Ønsker deg og dine en videre fredelig romjul Og et riktig godt nyttår:)Klem fra Caroline

    SvarSlett
  21. Go` kveld i stua!!!

    Engelen på fyrste bildet er so nydeleg...Bildet i seg sjølv er NYDELEG*

    Godt å høyre at dåkke har ei roleg og fin JUL.Det same her, men alt støv og "rot" som hoper seg opp , stressar meg litt. Tenkte å ta meg eit raid på føremiddagen i morgon før alle våkner og garantert vil protestere på slike sysler i jula;)
    Sikkert berre ei husmor som ser slike ting...

    Nyt dagane og romjula videre:))

    Klem Mette

    SvarSlett
  22. Det høres ut som om dere har hatt fine juledager med masse hyggelig samvær på kveldstid og rolige morgener. Akkurat slik har vi hatt det også. Vi har sett film til langt på natt, stått sent opp og kost oss med deilig frokost.

    Nydelige bilder inne hos deg som vanlig. Dere har et så utrolig varmt og koselig hjem med masse lys og nydelige detaljer! Hos oss er julen over 1. nyttårsdag, da skal julen pakkes ned og alt det fine jeg har kjøpt på romjulssalg opp :-)

    Ha en fortsatt fin romjul Astrid!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  23. Det ser ut som om de har fine romjulsdager, sånn skal det vere;) Vi og koser oss mykje. Sjokolade går ned på høgkant;)
    Tusen takk for snille ord frå deg!
    Kos deg!
    Klem:)

    SvarSlett
  24. Så søt engel, har aldri sett maken. Ellers ser det så kjempekoselig ut hos deg, nydelige pyntet til jul. Jul er en lysfest..det er det jeg liker aller best..alle lysene både inne og ute.. Ønsker deg og dine en fortsatt God Jul og et riktig Godt Nytt År! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  25. Hei Astrid.
    Her var det mye flott og hvile øynene mine på, fantastisk flotte detaljer.
    Men jeg må si at jeg synes det skal bli deilig å få ut julen og inn med noe nytt og bloggbart, ikke bare juletrær og kuler hehe!!!

    Vi har også spilt litt spill, jeg kjøpte Lego spillet til mannen til jul og det var ganske så artig :))

    Nå må jeg i seng.
    Nyt resten av året 2010 gode Astrid, en av mine faorittter :))
    Klemmer

    SvarSlett
  26. Så vakkert Astrid!
    Ønsker dere en fortsatt god romjul, og ett riktig godt nyttår!
    klem fra Laila

    SvarSlett
  27. Hørest ut som dere har det fint :-)Kos dere siste delen av julen, og godt nyttår litt på forskudd :-)

    Klem

    SvarSlett
  28. Høres ut som dåke har hatt ei fin jul:) Du har alltid så fine og stemningsfulle bilder:)
    Ønsker deg og familien eit riktig godt nytt år:) Gleder meg masse til å følga deg i året som kjem:)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  29. Godt nyttår til deg og dine! Kjempekjekt å følge bloggen din, ettersom jeg også var så glad i Astrid, din oldemor. Jeg var på besøk hos henne da jeg var trillepike for Ann og Trygve, og Liv tok meg med dit på overnattingsbesøk. Både hun og Liv var flotte damer som det var lett å bli glad i!
    Nyttårsklem fra Oddrun på "øya"

    SvarSlett