tirsdag 4. mai 2010

AWARDAR♥


Eg fekk for ei stund sida denne søte awarden av ei super kjekk og god dame.Ho er ein kollega av meg,som eg set stor pris på☺
Ho er kjempe flink med scrapping!Ta deg gjerne ein tur innom bloggen hennar å sjå alt det flotte ho har laga☺

Tusen takk♥

Med awarden følgjer det med ei utfordring..
Eg skal fortelje 10 ting som gjer meg GLAD og 5 trivia om meg sjølv!


I dag fekk eg denne flotte awarden av
Ei herleg dame med ein herleg stil!
Ta deg ein tur innom bloggen hennar og sjå det lekre interiøret☺INSPIRASJON!


Tusen takk♥
Set stor pris på både deg og bloggen din♥

Med også denne awarden følgjer dei ei utfordring!
7 ting om meg sjølv...

Då slår eg "to fluer i en smekk"!

Kansje eg kan fortelje 5 ting som gjer meg GLAD og 5 trivial  om meg sjølv?......
Har gjordt liknande utfordring fleire gongar før,men prøvar igjen..

Eg vert GLAD av:

1.Våre tre kjære barn
2.Min kjære mann
3.Heimen vår
4.trening
5.Jobben

5 trivial om meg:

1.Elskar kaffi
2.Er positiv
3.MÅ ha orden
4.Snakkar med mora mi kvar dag
5.Er fryktelig redd for edderkoppar

Desse to awardane vil eg gjerne gi vidare til Mammalykkelig♥
Ei utruleg koseleg og kreativ dame med ein kjempe flott og ispirerande blogg♥
Ho skriv godt og viser lekkert interiør og handarbeid!
Tusen takk for at du er deg♥



Ellers så berre må eg nevne at veret her har retta seg betraktelig sidan i går☺



"Nå skinner sola i vinduskarmen".......♥

Tusen takk for alle koselege kommentarane☺
Dokke er GODE♥

GOD TYSDAGSKVELD OG EIN SOLRIK ONSDAG ØNSKAST TIL ALLE!



10 kommentarer:

  1. Så herlig, Astrid :)
    Det er så geilig når været er bedre.. det har det vært her også idag!
    Å gått er det!!

    Tusentakk for gode ord.. du fortjene denne awarden :)

    Klem fra megi svingen!
    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med awards vennen, dette fortjener du ! ♥ Du er absolutt en av mine favorittbloggere ! ♥

    Natti natt ! :)

    God klem fra Anette

    SvarSlett
  3. Gratulerer med awards Astrid, de er deg vel undt ♥ Er så skjønn denne bloggen din atte:o)
    Flott at solen skinte i dag, her hos oss snødde det MASSE! La seg noen centimeter faktisk! Men det ble like fort borte som det kom, så nå er alt grønt igjen:o))

    God natt, vennen, håper du får en ny solrik dag i morgen ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Gratulerer med velfortjente awarder!:) Godt at veret er bedre hos deg! Her og skein sola idag. Herleg!:)
    God natta!
    Klem:)

    SvarSlett
  5. Heia vennen.

    Gratulerer masse med fine awarder. ;o)

    Godt været ble bedre da.
    Takk for at du var med på give awayen min, bedre lykke neste gang. ;o))

    Klem Simone

    SvarSlett
  6. Gratulerer så masse med Awardene du har fått! La oss håpe morgendagen bringer sol og fint vær..ihvertfall ikke mer snø nå! Nattaklem fra Jorunn

    SvarSlett
  7. åh ♥ blir helt rørt jeg!! Tusen, tusen takk :)

    Håper sola skinner hos dere i dag også og gir deg og dine en strålende dag :)

    stor god klem ♥

    SvarSlett
  8. god morgen,
    å gratulere med adward,
    flott å bli mer kjent med deg.
    ønsker deg en varm og solrik dag,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  9. Ja,dette været er jo helt shizofrent...gratulerer med velfortjent utmerkelser!!Ha en strålende dag i solen!!
    klem♥

    SvarSlett
  10. Heia! :)
    Grattis me award, du fortjena kvar og en du får, er so trufast og flink att! ;)
    ...eg er litt treig for tida, var so deilig å få heim att min kjære, at eg har lagt meg litt på latsida... Litt godt å berre slappe av også, gir inspirasjon berre det `og! :)

    Fine bilder hos deg som alltid! :)

    Klem! :)

    SvarSlett