søndag 11. april 2010

♥ LYKKE ER .....

Å lage smilematpakkar til alle som vere med ut på tur♥


Å ha ein pappa som kan alt




Å ha to hjelpsame,omsorgsfulle,nydelege,morosame,flinke,sporty og tøffe storejenter♥



Å ha ein god,blid,skjønn og morosam liten gut♥


Å få vere mamma til tre friske barn♥




Å ha besteforeldre som alltid vil vere med på tur,som har tålmodigheit til å kaste stein i vatnet leeenge☺


Å ha ei mormor som vil leite etter dei finaste steinar i lag med oss,som alltid er på utkik etter ein hjartestein♥

Og som sørgar for at det er heimebakte kanelsnurrar i sekken


Ekteskap♥


Å ha ein trygg og god heim ♥



LYKKE for meg er å få vere familie♥

Dette var dei tankane eg hadde etter ein super dag ute på tur ilag med mi familie som betyr alt for meg♥

Ønskar alle ein god søndagskveld og ei flott ny veke

25 kommentarer:

  1. For et FANTASTSIK innlegg, Astrid :)
    Familien er den viktigste brikken i livet, og det er de som gjør livet RIKT!!

    Så fine bilder av en herlig dag på tur!
    Søte barn du har!

    Ha en fin ukestart!

    Klem fra meg!

    SvarSlett
  2. Høyres ut som ein herleg dag, som gav fantastiske tankar!♥
    Eg er heilt enig med deg! Familie er det beste i livet! ♥ Viktig å ta godt vare på dei!:)
    Klem ♥

    SvarSlett
  3. Nydeleg♥♥

    Håpe du får ei fin veke☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  4. Så koselig innlegg, mine barn har vokst ut av mitt fang men aldri ut av mitt hjerte.
    Klem fra Elin

    SvarSlett
  5. Så morsomt med smile matpakker, veldig koselig ! ♥

    For en herlig familie du har Astrid ! ♥

    Nydelig innlegg og bilder ! ♥

    Klem Anette :)

    PS: Har noe til deg inne hos meg. Det er et laaangt innlegg så du må skrolle deg nedover hvis du gidder. ;)

    SvarSlett
  6. Fine tanker og nydelige bilder:)

    Ha en flott uke!

    Randi

    SvarSlett
  7. Kjempefint innlegg, det er de små tingene som teller - helt enig med deg ♥

    Kos deg med familien,
    God start på Uken imorgen.

    Klem Jatte ♥

    SvarSlett
  8. Heldige, HELDIGE du, så mye lykke!! <3

    SvarSlett
  9. Så koselig innlegg! Og så herlige bilder!

    Ha en strålende uke sammen med familien!

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  10. Så flott dag dere har hatt..Og kjempe fine ord du har til oss idag, noe alle burde tenke over, for det er slik det er...Ha en flott ny uke...klems..

    SvarSlett
  11. For et herlig innlegg!
    Koselige bilder og vakre ord...

    Klem Beth`s småting...

    SvarSlett
  12. Flott innlegg helt enig med deg!

    Ha en riktig god natt!

    Tove

    SvarSlett
  13. Nydelig skrevet og flotte bilder! Ønsker deg en fin uke, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  14. Et nyelig og vakkert innlegg må så skjønne tanker og jeg kunne ikke fått sagt tingene bedre selv. ♥ Høres ut som en fantastisk dag sammen med familien, vakre bilder du viser av din skjønne familie. Ønsker deg en fin kommende uke ♥ God klem fra Monica

    SvarSlett
  15. blir helt rørt jeg ♥ så vakkert innlegg med masse kjærlighet til de du er så glad i :)

    så deilig det er å være liten og bekymringsløs og kose seg med slike fine opplevelser. Barna våre er heldige!! hadde alle barn i verden hatt det så godt...

    Ha en strålende uke med familien din ♥♥

    Klem

    SvarSlett
  16. Utrulig koslig innlegg! :)
    Ser ut som dokke hadde en kjempefin søndag!
    Kos med smilematpakka da! :)
    Kvalitetstid med familien e berre gull verdt! :) Minner for livet!

    Ha ei fin veke, Astrid! :)

    Klem!

    SvarSlett
  17. Nydelig ord og flotte bilder:)<3 virkelig en kjærlughetserklæring til dine nære og kjære<3
    høres ut som dere hadde en fantastisk fin tur:)
    ha en fin dag:)
    klem<3

    SvarSlett
  18. For eit fantastisk innlegg.. Høres ut som dåkke hadde ein flott dag:D

    Klem Lillian

    SvarSlett
  19. Så mange flotte ord og bilder. Ikke rart at du har all grunn til å smile ☺
    Og så smilemat da, så herlig ☺

    Nydelig med vår og utevær, vi også nyter i det fulle! Ha en herlig uke videre!

    Klem NinaB

    SvarSlett
  20. Å gud so lekkert ♥ Morsomt med smilepakkar ♥ Takk for tipset :)) Hihi

    Elska å fare på slike tura og grille!!!! Det e kjekt det..:)

    Ser dokke he kosa dokke masse...mange herlige bilder av jentene og lisjegulle ♥

    Alltid kjekt med besteforeldre som blir med på slikt ♥

    Ja alt du skreiv om e rein lykke og betyr ufattelig masse for oss ♥

    Ønsker dej ei herlig veke ilag med dine kjære ♥

    Klem fra Hege ♥

    SvarSlett
  21. For ett utrolig nydelig innlegg!:)
    Ble rørt her jeg sitter:)

    Det må virkelig være en lykkefølelse ♥

    SvarSlett
  22. Flott innlegg Astrid. Flott dag med familien gir gleder.

    SvarSlett
  23. hei igjen :)

    jeg fikk en nydelig award som jeg vil at du skal ha ;) den ligger til deg på bloggen min :)

    ha en fin kveld videre ♥

    klem

    SvarSlett
  24. Fy søren! Skjønner at du er lykkelig og har mye å takke for.. Et flott innlegg med nydelige bilder! Beklager sen kommentar fra meg og ikke ønskninger om påskeferie rundtom en gang. Nå er jeg på en tur rundt og jeg koser meg på bloggen din. Smilematpakkene var best ;-) Håper du får gode dager i vårsola.. klem

    SvarSlett