torsdag 1. april 2010

Ein herleg start....♥


Den store buketten med ranuklar har blitt mindre og mindre siste dagane..
Etter kvart som dei har hengt med hovudet,har dei havna i små skåler rundt omkring..


Eg kunne ikkje ta sjangsen på at dei skulle visne,så eg kjøpte roser til spisestuebordet..Vi skal vere heime desse påskedagane og då MÅ eg ha friske blomar!

Roser i denne gamle vaskemuggen likar eg så godt♥


Eg er kjempe fornøgd med den nye kappa...Så herleg å kunne få skjule alle ledningane og tv tinga..
Så er det desse kontrollane da...Fysj!
Husbonden legg dei opp på peisen..Hmmm..(fordi lisje bror ikkje skal ta dei)
Men,der(helder) passar dei ikkje inn..
Akkurat no har vi blitt einige om at dei kan ligge opp i eit sinkbrett..


I dag har vi vore på Valderøya hos våre kjære slekt ♥
Som vanleg har husbonden der diska opp med fantastisk mat..Hjortegryte med brokkoli og blomkål grateng til..Fantastisk godt♥
Husfrua hadde laga ei kjempe god nøttekake med frukt og krem med sjokolade♥

Eg har vist bilder av denne vakre heimen tidlegare..
(ho har desverre ikkje blogg)
Det eg er så glad i i interiøret er at det meste har ei meining og betyr noko..I form av bilder av dei ein er glad i,møblar som er arva,ting som er arva,ei historie bak osv...
Det finst i kvar ei krå i denne heimen♥
Familia her veit å vise deg at du er velkomen hos dei♥
Det er godt det!
Og når det gjeld interiør har eg alltid sansane inntakt..
Så eg kunne ikkje dy meg i dag helder...

Så her kjem litt bilder:



Eit lite glimt av ein utruleg varm og koseleg del av kjøkenet♥

Når du kjem opp i gangen talar den for seg...



Ei husfrue med sans for det lisje ekstra♥


Storeprinsessa hav vore på ferie på øya sidan mandag og lisje prinsessa sidan i går..
Tusen takk dokke kjære på øya♥
Vi er så glade i dokke♥


I kveld er vi alle samla i heimen igjen og det skal vi sjølvsagt nyte♥
Masse lys er tendte,påskeegga blir "spretta" og to jentefilmar ligg klare.
☺LYKKE ☺
Pappsen får berre holde ut..
(Der har han god trening,og er ein tålmodig mann;)


Ønskar alle ein god skjærtorsdag♥

10 kommentarer:

  1. Så kjempe fine bilder du viser :)
    Ha en fortsatt fin påske.
    Påskeklem fra Elin

    SvarSlett
  2. Nydeleg med blomster i den muggen! Er på utkikk etter ein slik sjølv:)
    Her i huset prøver eg å legge fjernkontroller i ei korg under stovebordet. Å ha dei liggande overalt er berre deprimerande;)
    Høyrest ut som du har hatt ein flotte skjærtorsdag. Håpa den fortset like bra! :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Mange flotte bilder både hos deg og hos de du var på besøk hos. Nydelig med blomstene i mugga. :) God påske videre. :)

    SvarSlett
  4. Ranunkler er lekre blomster !!!
    Riktig God Påske til deg og dine!!

    Klem Lena

    SvarSlett
  5. Så mange flotte bilder, også hos de du var på besøk hos. Masse spennende å se…. ELSKER Ranuklar og roser… selvsagt :) Ha en fortsatt fin påske. Påskeklem fra Mette

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder Astrid, veldig stemnigsfulle ! ♥ Er ikke lett å holde liv i disse ranuklene syntes jeg, men en veldig fin ide å ha de i skåler osv når hodet henger da. ;) Fint var det også... ♥ Friske blomster er viktig, så må nok ut og kjøpe noen flere på påskeaften. ♥

    Ønsker deg og dine en fortsatt herlig påske ! ♥

    Gode klemmer fra Anette

    SvarSlett
  7. hei
    ååå nydelige blomster,er som deg,må ha friske blomster rundt meg,fantastiske bilder du viser,
    høres som en topp dag,
    så grått og trist her om dage,vi venter såå på sola,håper den titter litt frem i påska..
    øsker deg og dine en fortsatt god påske,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  8. Koselge bilder med masse fine detalja☺
    Nyt påska vidare, herleg tid☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  9. Blir ikke lei av å se på bilder hos deg vennen ♥
    Stua deres er sååå nyydelig ♥ Elsker den kappa foran tv bordet, sånn vil jeg lage meg også:) Skulle helst fått skjult det meste i den kroken der jeg også;) Men det var en smart løsning:)

    Kjempevakre blomster, jeg elsker ranukler, bare synd de visner så fort..

    Kos deg masse med familien i påska ♥
    Vi reiser på hytta i regnværet.. :)

    Påskeklemmer:)

    SvarSlett
  10. Hei :)
    Så fint det ble med den kappen under tven :)
    Lurt ;)
    Nydelige bilder du viser,både hjemme med dere selv og vennene deres :)
    Ranukler er bare så fine,må kjøpe flere friske blomster på lørdag....
    Tulipanene henger veeldig nå :)

    Fortsatt god påske til deg og dine.
    Klem Siw

    SvarSlett