søndag 17. januar 2010

AWARDAR & UTFORDRING:)

Sette meg no ned framfor dataen med ein kopp kaffe og eit halvtina winerbrød(kaldt i midten;)
Lisje Olav er opptatt ilag med pappaen...Så her er det berre å nytte høvet;)



Eg har vore så heldig å fått awardar og ei ny utfordring...
Denne utfordringa var helder ikkje så enkel...Men det skal det då helder ikkje vere når ein skal utfordrast;)

Det er ein sitatstafett der det er meininga å skrive ei historie med eit morsomt sitat!
Eg fekk utfordringa av Therese i huset med det rare i
Ta ein tur innom denne flotte og inspirerande bloggen å les om vannsenghistoria hennar:)

HJEEEELP!!!
Dette er eg ikkje god på!!
Men,eg prøvar;)

I og med eg ikkje klarer å kome med ei historie med eit morsomt sitat,må eg fortelje ei hending frå min barndom:)
11/12 år var eg vel...



Jepp!!Du ser heilt riktig...Ein Camaro!

Ikkje at eg nokon gong har hatt peiling på bil...Men denne bilen til min onkel Bjarne var eg veldig oppteken av...
For tidleg på 90 talet var denne KUL!

Eg hadde skrytt til gutta i byggefeltet over denne kule bilen til min onkel...Dei trudde ikkje heilt på meg.
Ein dag var eg og eit par venninder så heldige å få vere med onkel på tur i denne råe bilen!
Gjett om vi var krye;)
Det var ein mektig lyd og eit herleg drag i bilen!Hehe:)
Vi drømte oss vekk og såg for oss 
Beverly
Hills serien..Hehehe:)Brandon og Dylan...Ja,dokke hugsar:)
Når vi stoppa oppe ved veien heime hos meg smilte lykka
i mot meg:) Eit lite øyeblikk iallefall....
For der kom gutta gåande!
Eg sendte vennindene ut først,slik eg skulle visest når eg sa hade til onkel og skulle sjå bilen kjøyre avgårde.Og samtidig sjå ansikta til gutta!
Med rak rygg og hovudet høgt heva smelte eg att døra...
Onkel trykte ned gassen og eg sette i eit ENORMT HYYYYYYYL!!!!!!!

På enden av jakka hadde eg ein knott,å den satt sjølvsagt att på innsida av bilen!!
Så heile meg følgde med strak rygg bilen eit par meter bort etter vegen...:)
Når onkel oppdaga meg var eg komt meg på beina att..Men,ikkje med fullt så strak rygg og ei litt slitt jakke!
Gutta fekk sjølvsagt dette med seg:)Mi lisje lykke var snudd til ei mega flause!
Alle flira...Også eg:)
Og gutta FEKK med seg at min onkel var eigar av ein kul svart Camaro med rosa og grøne striper:)

Dette har vi i ettertid flira mange gongar av:)

Denne utfordringa/stafetten vil eg sende vidare til Draume Elin...Her ifrå er eg sikker på at det kjem ei bra historie:)
Å du gode Elin ta med deg Awardane og:)

Så var det AWARDANE:)






TUSEN HJERTELIG TAKK Anne:)

Denne har eg teke før..Den ligg lenger nede i bloggen min..
Eg vil gi desse til fleire flotte bloggar..
Det er alltid vanskelig å velge ut nokon..For blogglandia er proppfullt av flotte bloggar!Men,eg har valgt ut fem denne gangen:)








ØNSKAR ALLE EIN FIN SØNDAGSKVELD
&
EI GOD NY VEKE:)

Og hugs at ein god latter er som solskin i huset:)






9 kommentarer:

  1. hehehe,, nå lo jeg godt!! Er typisk meg å drite meg ut når jeg liksom skal imponere:p men godt det er flere av oss da... hihi

    SvarSlett
  2. Kremt! Gir du meg TRE ,3, awardar??? Det va no fole te premiedryss ein søndagskveld? ;) Historia di var særs morsom! :))) Ser for meg ei ung LisjeAstrid på leit etter beundring... Tenkjer dissa gutane beundra deg frå før... i smug ;) Eg veit akkurat kva historie eg skal fortelje. Her har vi ingen hemningar i å drite ut oss sjølve... ;) (litt skummelt at eg skriv om meg sjølv i fleirtal???) (psykolog needed)

    Takk for omtanke, vakre spor på bloggen min, og at du er du!

    God klem frå Elin :)

    SvarSlett
  3. hihihihi,,en herlig historie,har kost meg,å det trengte jeg nå.
    koselig innlegg..
    klem fra sylvia som ønsker deg en fin kveld.

    SvarSlett
  4. hehehe... det var godt med en god latter:) ja er det ikke typisk at slike ting skal skje når en ønsker det som minst:)
    Gratulere så mye med awardene, de har du virkelig fortjent:)
    god søndagskveld:)
    klemmer

    SvarSlett
  5. hehehehe, jeg ser det for meg! Ikke helt etter plana lissom! :P

    Tuuuusen takk for awardene, kjempestas, du er så snill! :D

    SvarSlett
  6. Artig historie... ja, sånn kan det gå når en skal imponere gutta:)
    Og tusen takk for awardene, du e nå bra snill:))
    Ønsker deg en fin uke,klem Hanne

    SvarSlett
  7. He he ja nå fikk jeg meg en latter du....morsomt;O))
    DET var mange sprell man kan tenke tilbake på nå som morsomme, men som ikke var det akkurat der og da det skjedde....
    Så fin du er i den röde kåpa,er selv veldig glad i rödt...passer vel meg som den hissigproppen jeg er(ifölge andre) men forstår ikke hva de prater om...;O))
    Ha en fin mandag vennen.
    klem bella

    SvarSlett
  8. Hei på deg! Du startet med å skrive at "dette var du ikke god på" men en ting er sikkert, du kan dette =) Jeg satte igjen med et godt smil om munnen etter en koselig historie fra deg, Well Done =)) Ha en fin dag. Klem

    SvarSlett
  9. Hihi...flaut da men gankse morsomt ja;);)
    Tusen takk for awardsene, super koslig, det var meninga at jeg skulle få alle tre det var bilde av?følte meg litt grådig nesten hihi...
    men tusen takk igjen, og fortsatt god kveld.
    Foresten, synd med den fine duken din men kunne jo gått mye værre.
    Også så koslig snuppene måtte ha hatt det i helga!

    SvarSlett