fredag 15. januar 2010

GOD HELG med "visne" roser og durance luktelys:)



Falt slik for desse rosene..Synest fargen er lekker:)
Fekk ein kommentar frå ei prinsesse når vi kom ut i bilen att..:"Mamma..kvifor kjøpte du desse rosene når dei er visne?
Dei hadde nå så mange som var sååååå fine!"
Hehe:)

Har ordna litt på bloggen,å fann ut at det låg ei sperre for anonyme å legge att ein kommentar under innlegga...
Dette har eg fjerna,så nå kan alle lesarar legge att eit lite spor etter seg;)Det er berre å klikke på velge profil og deretter  velg anoym!
Hadde vore koseleg å høyre frå deg;)
Egentleg så lurer eg litt på kven dei er desse som leser bloggen min(bortsett frå vennar og familie som eg veit gjer det;)


Med nytt durance lys og "visna" roser er vi klar for helg i heimen:)
Så får vi sjå om det kan bli litt vasking i morga...Det er nemleg ein prinsesseklveld under planlegging til i morga kveld:)



Passs godt på folkens så ikkje dette skjer!!!!



Eg skulle redde duken så ikkje Olav skulle drage den til seg når han fekk kveldsmat....Å la den over lysa!!!
Flammane sto fort!!!
Må inrømme at eg blei veldig lei meg av tapet av bruktbutikk duken til 25 kroner...Men,glad det gjekk bra og at pappsen stod rett i nærheita!









17 kommentarer:

  1. Rosene var skjønne ..og duftlys må til,elsker disse lysene jeg også,hva er din favoritt?
    og du,nå har jeg endelig fått smlet meg og lagt deg til på bloggen min
    Ønsker deg en herlig helg ;))

    SvarSlett
  2. Ah, den fine duken :( Takk å pris for at det ikke brant mer! :) Og rosene var fantastiske, vissne lissom, HA!! :P

    SvarSlett
  3. så hærlige bilder, vakkert du har det:) Er også veldig nysgjerrig på hva din favoritt på durance duftlys er, selv liker jeg rose lukten veldig godt!! Synd med duken, men godt det er en som er et bruktfunn og ikke en som var arvet eller noe... Ikveld skal jeg kose meg med en ny bok jeg har kjøpt meg, gleder meg også har jeg kjøpt meg deilig sjokolade på en interiørbutikk, nydleig sjokolade, men dyr sjokolade, men pytt sann dete r jo helg, hihi... Ønsker deg en nydelig helg:) god klem fra Monica

    SvarSlett
  4. Herlege roser, nydeleg farge.
    Eg har fjerna moglegheita for anonyme å skrive til meg, for eg fekk ein del merkelege kinesiske teikn (kinesiske teikn ER då verkeleg merkelege) og faren for virus var til stades... Det er lurt å ha eit lite auge med kommentarane dine.

    Tips til den brente duken: Du kan ta vare på broderiet og bruke det til ei mindre brikke, sy lyspose av, pute eller andre søte små greier:)

    SvarSlett
  5. Hallo der ute ved havet! Det var no fole te styr med knusing og brann på kort tid? Eg er kjend for å halde ulykkesprosenten godt oppe her i heimen, men det har vore roleg her denne veka... Bortsett frå eit skar ut av eit gamalt kryddersettlok i går... Det er så utruleg surt... Har du sett at eg inviterer inn til kino i mai? Ligg link på bloggen min oppe til venstre. Du kjem deg vel heim seint på kvelden frå Ålesund? Rosene du har kjøpt, stod eg også og held maken til i handa på onsdag. Dei er vakre. Det vart lys-lys rosa tulipanar på meg i staden for ;)

    Ha ei fortreffeleg helg med dine!
    God klem frå Elin :)

    SvarSlett
  6. Hallo!
    Den duken var jo veldig fin.. synd at det gikk slik med den. Men veldig bra at det ikke gikk verre, for å si det sånn!
    Håper du får ei fiiin helg! :)

    SvarSlett
  7. Har først begynt med duftlys nå jeg. Trodde alt sånn bare er kvelmende, men der tok jeg feil. Hvor kjøper du dine lys?

    Skummelt med disse lysene, altså! Bra det gikk bra og at du var der.

    Ha en fin helg :-)

    SvarSlett
  8. Fine bilder,og nydelige roser:)
    Off... Det skjer fort.. Godt at det ikkje va verre...!
    Duken kan du "sy om" til noko anna;) Hihi..
    Takk for kos helsing:)
    God Helg
    Klem Nina

    SvarSlett
  9. Uffda.Godt at ingen ble skadd.Ønsker deg en super helg

    SvarSlett
  10. Hei
    jeg har ikke vært på nett siden des.Jeg har savnet bloggen din og de andre bloggerne.
    Kjempefine roser. Så bra at det gikk bra med sønnen din,selv om duken ble ødelagt.
    ha ei fin heg
    Synnøve

    SvarSlett
  11. God helg til deg ogsa!:)

    SvarSlett
  12. Vakkert på bordet ditt og nydelig farge på rosene. Godt det gikk bra,selvom duken ble ofret...
    klem

    SvarSlett
  13. Syns fargen på rosene er nydelig jeg :)
    Og som de andre også sier så var det jo kjempefint at det ikke gikk verre med branntilløpet!!

    jeg går også å lurer veldig på hvem som leser bloggen min, spennende det der ;) Moro når man ser at telleren stiger men også litt skummelt ;)

    Ha en fin helg videre!

    :) Ann K

    SvarSlett
  14. off, det var kjedelig med duken, men enda godt det gikk så bra:) Det skal ikke så mye til før det blir ille.
    Rosene var kjempe fine, herlig farge:)
    God helg til deg Astrid:)
    klem

    SvarSlett
  15. Så nydelig det er hos deg!! Elsker slike rosa roser:)
    Skummelt med den duken som tok fyr, jammen fort gjort...
    Min eldstesønn satt og kjeda seg på rommet sitt i forige uke...han tente på ei fyrstikk, og så plutselig falt den ned i søppelbøtta hans som var full av papir, det var full fyr med meter høge flammer, gulvet fikk et stort brennemerke, får frysninger bare jeg tenker på dette, men vi er så glade for at det gjekk bra...en sikkelig lærepenge for han.
    Ønsker deg en fin kveld,klem Hanne

    SvarSlett
  16. Nydelige roser!
    Synd med duken, det er så fort gjort....

    Ønsker deg en fin helg.
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  17. Nydelige roser!! :) Godt det gikk bra og at duken ikke var av det dyre slaget. Har noen awarder inne hos meg til deg :)

    Ha en fortsatt fin helg! :)

    Klem Anne

    SvarSlett