tirsdag 3. november 2009

LITT BILDER I FRÅ HEIMEN



Har leita rundt på dei fleste butikkane her i omegn
etter ei slik kasse! LEENGE!!
 Floriss på Hareid hadde!Men,som dei brukar til dekorering/utstilling..
Eg drista meg til å spør om eg kunne få kjøpe ei!
Å det fekk eg :) :)
 Gjett om eg blei glad:)

Har vore så heldig å få arve dette bildet av mamma:) Ho har arva det etter si bestemor!

Kransen har bytta plass!


Fekk eit stoltrekk i posten i dag for prøve i frå
Living..(Takk,kjære broren min:)
Var usikker på om det passa på stolane..Creme eller kvit?
Pluss å overbevise min kjekke mann om at trekk er heeeeilt
nødvendig no etter at skapet har blitt kvitt ;)
JEPP!! NØDVENDIG!!


Det kjedelige er at eg må vente:(
Living må bestille dei inn!
Å vente har alltid vore ein stor prøvelse for meg! :(

MÅÅÅ ha dei til jul!



9 kommentarer:

  1. Ja det er kjedelig å vente, verste jeg vet. MEn det blir fint med trekkene. Så koselig det er hos deg.
    Ha en fortsatt fin uke.
    Klem fra Marilyn

    SvarSlett
  2. Så koselig det var her inne hos deg. Utrolig nydelig bilde du har arvet!! og den hylle med alle disse småtingene på var bare helt skjønt
    Ønsker deg en fin dag. Klem, Mette

    SvarSlett
  3. nydelig bilde du har arvet,sånt betyr mye,
    fint du har det altså,ja å vente er ikke noe moro,men de må ha trekk etter at du malte skap,er sååå enig,nydelig du har det.
    ha en skjønn onsdag.
    innedag her her.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Fine stoltrekk. Det gjorde seg, definitivt =)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Yay, grattis med kasse! Ååå, som jeg elsker slike kasser! <3

    SvarSlett
  6. wow, du er jammen heldig som fikk kjøpe kassen! Jeg spurte i en lokal blomsterbutikk jeg og, men de ville ikke selge... Teite folk! :p

    Så gøy med nye trekk til stolene! Det har jeg også bestilt, må vente til 15 desember (!!!) før de kommer... det er drittete... hehe!

    Nydelig bilder fra et nydelig hjem!
    Ha en fin onsdag!
    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  7. Flotte trekk:)Venting er nåke... Kjedlig.. Men he nåke å gle deg til da:)Ja e veldig spent på spray prosjektet mitt.. Men ser det har rent et par plassa!Nåke tips for å ungå det?:)

    Ha en fin dag
    Klem Nina

    SvarSlett
  8. Så fin de stoltrekkene var. Det blir kjempefint når du får det på alle stolene:)

    Jeg er også på leting etter en slik kasse. Vet det sto noen slike på gården til mamma og pappa som var laget av gamle dynamittkasser, men trur du ikke mamma og pappa har brent disse. Grrr..

    dere har det så koselig:)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  9. Heisa ;o)
    Flotte stoltrekk som er verdt å vente på :o)
    Klem fra Gro

    SvarSlett